Тема. Спілкування. Діалог.
Уважно прочитайте і запам'ятайте:
Велику роль в етиці взаємовідносин
споживачів та інших учасників ринку відіграє спілкування.
Спілкування
має величезне значення як для становлення людини, так і для її подальшого життя
в суспільстві. Головна особливість спілкування - це взаємодія.
Спілкуючись, люди повинні поважати соціальні норми, звичаї, традиції, що існують у даному суспільстві, колективі. Від манери спілкування багато в
чому залежить успіх у роботі.
Володіючи нормами культури
спілкування та етики поведінки, людина зможе уникнути багатьох проблем,
конфліктів, швидше досягне життєвих цілей.
Спілкування різноманітне як за змістом, так і за
формою прояву. Воно може бути безпосереднім «віч-на-віч», і опосередкованим
тими чи іншими засобами, наприклад технічними (телефоном, комп’ютером тощо). Воно
може бути неформальним, рольовим (формальним) і діловим.
Запишіть визначення в зошит:
Спілкування - це процес взаємодії між людьми, у ході
якого виникають, виявляються і формуються міжособистісні відносини.
Спілкування:
етичне неетичне
етичне неетичне
Складіть в зошиті діалог:
Між продавцем і покупцем, який демонструє етичне спілкування або неетичне спілкування.
Немає коментарів:
Дописати коментар